Assalamualaikum.. Hye pep.. =) Jawaaab , jgn x jawab ye ,. HAHA ! Hepy lak aq . Mane x nye akhirnye smpai gk ak kt kg halaman... :-p   how's ur day ? feeling good ? ohh tersngat lah indah d pagi y memg akan jd indah mybe :'D  ....wahh, lama dah tak update blog ! miss you blog !! finally dpt gk ak menulis sedikit cerpen cecececehhh(berangan tls cerpen padahal pe y aq tls ni men hentam je), ...also im trying to be a better person . sleep on time . study and stop procrastinating . balanced diet . save money for my future n can get a better job in future...hehehe (hope my wishes come true .)   pejam celik , pejam celik dah masuk ke bulan baru hari ni , 1 MEI  (labour day) please be nice to me . i beg u . ini bermakna aq semakin menghampiri saat2 terakhir ak di universiti , dan aku bakal menjadi "seseorg n berkhidmat utk generasi akn dtg" . cant wait for dat moment ...time i begging u plz la cpt2 skit berlalu coz aq mmg xsbr dh nk cri my own money dgn titik peluh aq sndri..... dan aku juga semakin menghampiri saat2 utk bergraduation (bachelor of finance) :-).... , even sebenarnya ada 1 bln lbh je lagi nk tamatkan semua nieeee... . cepatnya tol masa berlalu kannnnn . rase macam baru semalam aku berbasikal untuk kesekolah rendah tapi hari ni aku dah berada di  kampus n di saat2 terakhir lak 2..... actually aku sibuk , sibuk dengan benda - benda yang sepatutnya tak perlu di sibukkan . perkara yang lebih patut aku sibukkan aku biarkan je...so life aq become more worst if i cannot handle it...

apabila aq menaip nie itu bermakna saya bebas dari kerja2 y mem'bz'kan yang super superb banyak , yeah that right baby ** nonsense* : c....hahaha,padahal esk da quiz on9 nk kena jawab...bukan sebab malas the truth sebab tak tahu nak update apa. ....hehehe tulah yang aku tak update blog :) percaya atau tak? *tak !!**. *ehhh aku tak cakap habis lagi korang dah cakap tak? huh ! tak pe korang buat dekat aku macam ni. ni yang nak menangis ni.. lol. aku gurau je....

smile yer
moga sllu dirahmati n hepy sllu

1 comment:

Unknown said...

wish u all da best...moga dapat semua yang di inginkan..amin..love u beb..

Post a Comment